Великодній заєць в логотипі - для успіху компанії.
Ремшайд, Пасха, 1899р. Поки діти грають, Йоганн Вайллант гортає щомісячний журнал "Старий і Новий Світ" ("Alte und Neue Welt") і зупиняється на цікавій картинці - заєць вилуплюється з яйця.
Рум'яні гноми і милі тварини стоять навколо і дивуються чуду з яйця. Йоганна Вайллант ця сценка зачарувала, і він вирішує купити і знімок, і авторські права на нього. Для Vaillant це був крок у тривалій історії величезного успіху бренду.
Вперше торгова марка компанії оновила дизайн.
Відмітний профіль бренду
"Заєць в яйці" з першого дня дав компанії Vaillant GmbH відмітний профіль бренду. З 1899 року цей малюнок прикрашав всю продукцію, каталоги і брошури, що випускаються розташованою в м. Ремшайд компанією. Протягом декількох років чудова репутація компанії Vaillant поширилася по Німеччині і навіть за межі країни.
Перший рекламний менеджер Vaillant
Коли в 1920 році вимоги в галузі дизайну почали посилюватися, Vaillant найняв першого рекламного менеджера - рішення, яке, як виявилося, визначило курс компанії в майбутнє. З тих пір просуванням іміджу компанії займаються незмінно і професійно. Логотип піддався зміні, а дизайн продукції Vaillant адаптувався до архітектурних вимог часу. Вперше символ торгової марки компанії оновив дизайн.
Відмітний профіль бренду
Зародження архетипу логотипу
Vaillant надав своєму логотипу чіткі лінії і контури. "Заєць в яйці" залишається центральною темою, але додалася назва "Vaillant". Шляхом поєднання слова і зображення ефект від бренду був посилений. Усі наступні зміни дизайну були засновані на дизайні Лорбера і залишаються близькими до оригіналу.
Заєць стає персонажем мультфільмів і завойовує серця людей
У 1935 році заєць виступив у новій ролі. У рекламній брошурі «Казка про королівського кролика» («Eine königliche Hasengeschichte») він покидає своє яйце і скаче по світовій історії та історії логотипу. Йому вдається з великим гумором переконати монархів у перевагах теплої ванни. У 1970 році Vaillant повертається до успіху з ігровим використанням бренду. Була випущена нова серія мультфільму, за якою незабаром було продовження. До цього дня вони все ще популярні.
Міць, сила і компетентність
У 1953 році логотип компанії Vaillant на час змінився: додалося слово "Geyser". Це було продиктовано бажанням зв'язати передову технологію Geyser з добре відомим ім'ям Vaillant. Починаючи з 1950 року, Vaillant домінує на ринку навісних водонагрівачів для ванної під маркою "Geyser", захищеної авторським правом. Через кілька років, для вираження мощі, сили і компетентності яйце отримало захисну коробку.
Впізнанність бренду
Пізніше був доданий ще один елемент дизайну: корпоративний відтінок зеленого кольору робить логотип безпомилково впізнаваним, і опитування це підтвердили. Багато німців знають, що Vaillant - це компанія, розташована в Північний Рейн-Вестфалії. Більше того, більше 70% всіх німців чули про компанію Vaillant. В Австрії та Голландії заєць компанії Vaillant також отримав подібні результати опитування як імідж.
Це вас може зацікавити: